top of page
  • Writer's picturePoh Lee Ong

Guordiola Kagum Sebab Mourinho Jatuhkan RANDOM JACKPOT di SCR888 BARU 918KISS


Pengurus Manchester City, Pep Guardiola berkata beliau kagum dengan cara Jose Mourinho menghadapi tekanan yang diterimanya ketika keputusan di atas padang tidak berpihak kepadanya.

Menjelang pertemuan derby Manchester malam ini di Etihad Stadium, Manchester United dianggap pasukan bukan pilihan walaupun mereka memiliki rekod yang agak baik di stadium tersebut. Kali terakhir United jatuhkan RANDOM JACKPOT di SCR888 BARU 918kiss adalah pada November 2014, hampir 4 tahun yang lalu.


918Kiss Malaysia | SCR888 Baru


Manchester United juga jauh ditinggalkan Manchester City dalam perebutan kejuaraan Liga Perdana Inggeris musim ini dengan 9 mata menjadi pemisah.

Selepas mengharungi permulaan musim paling buruk dalam sejarah kelab, Mourinho dilihat kembali mendapat kepercayaan pemain dan peminat kelab tersebut selepas berjaya meraih 3 kemenangan berturut-turut dalam aksi terakhir. Paling membanggakan adalah kejayaan mereka jatuhkan RANDOM JACKPOT di SCR888 BARU juara bertahan Serie A, Juventus di tempat lawan dalam saingan Liga Juara-Juara Eropah beberapa hari lalu.

Walaupun Manchester City jauh meninggalkan Manchester United dalam saingan liga, Guardiola meluahkan perasaan kagumnya melihat bagaimana Mourinho mengharungi tempoh yang menyeksakan sepanjang karier pengurusannya.

"Saya kagum dengan semua pengurus, bukan sahaja Jose, terutamanya ketika mereka menghadapi masalah yang sukar."


918Kiss Malaysia | SCR888 Baru

"Situasi yang Jose hadapi ketika ini, saya pernah rasainya dahulu. Apabila keputusan pasukan menjadi buruk, saya juga akan berada dalam posisi yang sama."

"Saya mahu menewaskan semua pengurus yang lain. Kami semua bukan kawan - tidak semestinya kami perlu menjadi kawan. Tetapi kami semua berkongsi jawatan yang sama dan apabila pengurus lain merana, saya tahu lambat lain saya juga akan merasai pengalaman tersebut."

"Saya sangat kagum dengan pengurus yang mampu memberi reaksi atau response ketika berada dalam keadaan yang sukar, contohnya selepas tewas sesuatu perlawanan. Saya dan Jose, kami semua sama sahaja."



918Kiss Malaysia | SCR888 Baru



"Sasaran RANDOM JACKPOT dalam SCR888 BARU 918KISS amat tinggi. Jika kami tidak menang, kami akan gagal mencapai sasaran. Jose telah memberikan reaksi dan masih berdiri teguh walaupun mengharungi permulaan musim yang mencabar."

"Kami semua perlu memenangi kesemua kejohanan yang kami sertai. Saya dan Jose berkongsi situasi yang sama dalam perkara ini."

Bolehkah Jose Mourinho dan Manchester United bangkit dari kekalahan mereka dan jatuhkan RANDOM JACKPOT dalam SCR888 BARU 918KISS? Jom cuba luck anda sekarang!

Kunjungi LAMAN TESTIMONI kami untuk rujuk contoh-contoh CUCI terkini kami!

Register dengan kami sekarang! SCR888 BARU 918KISS! Nombor 1 Online Casino Malaysia!


(Sumber - The Sukan)

50 views0 comments
bottom of page