top of page
  • Writer's picturePoh Lee Ong

Cara dan Tips Main 918Kiss, SCR888 Baru

Updated: Sep 19, 2023


918Kiss Malaysia | Kiss918 Malaysia
918Kiss Malaysia | Kiss918 Malaysia

Seperti yang anda tahu, scr888 baru, 918Kiss sentiasa update software mereka setiap kali ada report bug dan mungkin report daripada tauke scr888 baru, 918Kiss apabila kalah kepada player. Maka setiap kali update tersebut, anda sebagai player mendapat kesan apabila kalah dalam setiap deposit yang dilakukan.


Selain itu, ada agent licik di mana mereka akan menukar id scr888 baru, 918Kiss anda apabila mereka sering kalah dalam setiap games slot yang anda mainkan. Alasan yang mereka berikan adalah id scr888 tersebut ditukar disebabkan pihak scr888 baru, 918Kiss update software.

Jika anda mendapat id baru tersebut, anda akan kalah dan kalah. Tetapi bagi admin tidak kira id lama atau id baru jika anda pandai main, anda tidak akan kalah. Sedikit tip dari admin, jika anda mendapat id baru, jangan deposit terlalu banyak untuk kali pertama pada id baru tersebut.


Deposit sekurang-kurangnya RM50 dan cuba main dengan modal tersebut. Bermain dengan bet yang kecil pada mana-mana games slot yang anda minat, jika kalah cuba beralih pada games slot yang lain. Jika anda menang dan mendapat sedikit modal tambahan dengan kemenangan tadi, cuba tingkatkan bet anda sedikit dari sebelumnya. Jika anda menang juga dengan bet tersebut,cuba bet yang berjumlah RM3.75.Selalunya jika bet yang besar pada permulaan slot anda akan kalah jika anda stop anda akan tetap kalah. Selalunya admin akan terus cuba dengan bet tersebut hinggalah kena free games. Jika anda kena free games dalam bet RM3.75 kemungkinan anda akan menang free bet tersebut sebanyak RM700 ke atas.Jika anda menang sebanyak itu stop dan cuci, jangan cuba main lagi jika anda tidak mahu kalah. Tetapi jika anda jiwa yang kental,teruskan. Mungkin nasib menyebelahi anda.Setakat ini dahulu tip kali ini, untuk tip lain dan juga trik menang jackpot scr888 baru, 918Kiss admin akan berikan yang terbaik di masa hadapan.



Jom jatuhkan Random Jackpot sekarang dengan BONUS BESAR untuk member baru yang register di laman web kami! Member BARU dapat tebus 50% Welcome Bonus! Kunjungi LAMAN SENARAI PEMENANG kami untuk rujuk contoh-contoh CUCI terkini kami!Register dengan kami sekarang hanya tekan butang WhatsApp Atau Telegram di bawah! SCR888 BARU 918KISS Malaysia!









310 views0 comments
bottom of page