top of page
  • Writer's picturePoh Lee Ong

Cara Menang Jackpot Slot 918Kiss Malaysia 2019


918Kiss Malaysia
918Kiss Malaysia

Artikel ini akan memberikan panduan bagaimana nak menang jackpot SCR888. Untuk pengetahuan anda semua panduan yang bakal dikongsikan tidak menjamin 100% anda akan kena jatuh, tapi panduan ini dapat meningkatkan peluang anda untuk mendapat jackpot SCR888. Sudah pernah kena jackpot SCR888?

Jackpot akan jatuh secara rawak ataupun random. Tidak kira random jackpot, minor jackpot, major jackpot mahupun progressive jackpot. Tetapi panduan ini sedikit sebanyak mencerahkan peluang anda untuk kena jackpot. Bagaimanakah caranya? Lihat nilai jackpot game yang anda main

Setiap game mempunyai pusingan jackpot yang hampir sama, kecuali game baru. Maksudnya game lama seperti Thai’s Paradise, Great Blue, Cherry Love dan lain-lain game slot mempunyai kadar pusingan jackpot yang hampir sama. Bagi game seperti ini, anda perlu perhatikan nilai jackpot game tersebut. Masa yang sangat sesuai untuk anda main game slot SCR888 tersebut adalah jika nilai

jackpot masih dalam kadar RM1400 sehingga RM3000. Jika nilai game slot yang anda main melebihi RM3000, kami sarankan untuk anda tidak bermain game tersebut (khas bagi mereka yang ingin kena jackpot sahaja). Hal ini kerana jackpot tersebut hanya akan jatuh pada kadar RM10,000 sehingga RM17,000 atau lebih.

Random Jackpot SCR888 Random Jackpot SCR888 Bet dari serendah RM0.50

Baca Juga : Tips untuk bermain Slot Ocean King SCR888 atau 918Kiss

Nilai bet anda juga mempengaruhi peluang anda untuk mendapatkan jackpot SCR888. Kami cadangkan anda bermain dari serendah RM0.50. Modal permulaan perlulah di antara RM100 dan ke atas.

Selalu player SCR888 yang menyalahkan ID SCR888 jika mereka mengalami kerugian. Ini menyebabkan mereka selalu bertukar agen SCR888. Hal ini merendahkan peluang anda untuk mendapatkan jackpot kecuali jika anda mempunyai nasib yang sangat baik. Kami telah mencuba sendiri dengan menggunakan ID yang berlainan masih boleh mendapat jackpot daripada game SCR888 tersebut. Jadi tiada faktor ID yang tidak lucky/heng/ong.

Panduan ini adalah hasil daripada pengalaman kami sendiri yang bermain game slot SCR888. Diharapkan panduan ini dapat membantu anda untuk mendapatkan jackpot pertama. Selamat mencuba. Jika anda mempunyai sebarang persoalan, sila tinggalkan di ruangan komen di bawah. Kami akan cuba menjawab persoalan anda.

191 views0 comments
bottom of page