top of page
  • Writer's picturePoh Lee Ong

Cara Menang BoyKing 918Kiss/SCR888

BoyKing Slot adalah merupakan game slot 918Kiss yang admin paling selalu main, sejak dari 918Kiss dikenali sebagai SCR888 lagi. Hal ini kerana admin telah memperoleh begitu banyak jackpot (tidak kira random jackpot, minor jackpot atau major jackpot) dari Boyking slot ini!


Pengenalan bagi Boyking Slot games

Seperti yang anda dapat perhatikan dari gambar di atas, bayaran bagi game Boyking slot ini adalah memuaskan, tidak terlalu kedekut dan tidak terlalu murah hati. Target yang admin gunakan untuk bermain game ini adalah untuk mendapatkan straight dan juga free games. Dari dua sumber inilah yang akan membuatkan anda mendapat bayaran yang masyuk!!!!


Kenapa admin suka main BoyKing Slot?

Sejak 918Kiss masih lagi dikenali sebagai SCR888, admin telah mula bermain game boyking slot ini. Sebab yang mula-mula membuatkan admin terjebak dengan game Boyking Slot ini adalah apabila kawan admin yang telah berjaya mendapat random jackpot di depan mata admin sendiri. Itulah yang membuatkan admin mula bermain game Boyking Slot dan telah berjaya mendapat Random, Minor dan Major Jackpot dari game ini!

Admin suka bermain game ini adalah kerana bayaran daripada anda mendapat straight/lurus dan juga free game. Admin mula bermain dengan minimum bet RM5 bagi game ini. Jika anda mendapat free game, bagi setiap symbol yang keluar, bayaran akan didarab dengan nilai yang diberi. Namun jika terdapat 2 atau lebih simbol, maka jumlah akan berganda dengan banyaknya.

Lihat gambar di atas. Cuba perhatikan gambar beruang(admin panggil bendalah tu beruang) yang straight. Jika anda lihat simbot X3, maka straight tadi didarabkan dengan 3. Sangat lumayan sekali.

Namun semenjak awal tahun 2019, admin rasakan terdapat update yang mengubah sedikit sebanyak kepuasan bermain game boyking slot ini. Jika kena free games pun, belum tentu dapat banyak. Kadang-kadang free games tak beri apa-apa langsung.


Panduan Jackpot BoyKing Slot

Jika anda merupakan pembaca blog admin sejak dari scr888info.com lagi, maka anda sudah pasti selalu melihat admin upload video jackpot yang admin perolehi dari game BoyKing slot ini. So, setakat Mei 2019, admin rasakan panduan jackpot ini masih boleh pakai. Tapi kalai 918Kiss update lagi, nanti kami updatekan lagi panduan jackpot ini.

Panduan ini khas untuk tingkatkan peratusan untuk kena random jackpot sahaja. Setelah mencuba banyak kali untuk mendapatkan pattern random jackpot BoyKing slot, admin telah berjaya untuk melihat glimpse.


Perhatikan nilai random jackpot Boyking slot. Random jackpot akan jatuh dari nilai 3000+ hingga 4700, dan dari 9500 – 16000. Harus diingat terdapat juga random jackpot yang akan jatuh di luar range yang admin berikan ini. Namun majoriti jackpot yang jatuh adalah dalam range tersebut. Bagi admin, admin hanya target pada 3000 hingga 4700 sahaja, sebab admin tak pernah kena jackpot yang besar!

Admin akan tunggu dan mula bermain apabila range random jackpot dah sampai. Admin selalunya akan bermula dari bet RM5. Namun jumlah bet yang admin cadangkan adalah RM1. Kalau tidak berjaya, anda boleh cuba lagi ataupun boleh berhenti. Silalah bermain dalam kadar yang anda mampu sahaja!


Kalau anda berminat untuk main 918Kiss, anda boleh klik butang dibawah untuk REGISTER dan Chat degan Agent 918Kiss/SCR888 kami. Janji SELAMAT & CUCI DENGAN CEPAT. Untuk ketahui tentang lebih lanjut, anda boleh klik sini untuk laman Senarai Pemenang Kami atau klik sini untuk tengok apa customer yang komen tentang Kiss918my.








287 views0 comments
bottom of page