top of page
  • Writer's picturePoh Lee Ong

Cara Menang Jackpot 918Kisss/SCR888 Malaysia


918Kiss Malaysia
918Kiss Malaysia

Berapa ramai dalam kalangan anda yang pernah menang jackpot SCR888? Berapa nilai jackpot SCR888 yang anda dapat? Jackpot mana yang korang pernah dapat? Sila komen di bawah ye. Kesemua jenis jackpot SCR888 seperti Minor Jacpot, Major Jackpot, Random Jackpot dan Bonus adalah jatuh secara random kepada pemain game slot tersebut. Untuk meningkatkan peratusan untuk menang salah satu daripada jackpot SCR888 tersebut, anda boleh mencuba cara-cara berikut yang telah admin sendiri cuba.


Untuk Pengetahuan anda, admin telah bermain game slot SCR888 sejak dari tahun 2017 lagi dan telah berjaya untuk mendapat jackpot dan juga berjaya rugi dalam permainan slot ini. Sejak penjenamaan SCR888 kepada 918kiss, jumlah jackpot yang admin perolehi ada menurun sedikit namum jumlah nilai kemenangan adalah meningkat. Jadi, panduan ini mungkin berguna kepada sebilangan pemain SCR888. So, kepada pembaca sila share ye.


Jumlah Bet Yang Digunakan

Jumlah bet yang anda gunakan juga sedikit sebanyak mempengaruhi peratusan anda untuk mendapatkan jackpot SCR888 ataupun jackpot 918Kiss. Admin sendiri telah mencuba bermain dari nila 50sen sehingga ke RM75 bagi setiap bet. Berdasarkan mainan yang dimainkan, terdapat lebih 65% jackpot yang diperolehi adalah dari jumlah bet RM1 hingga ke RM5. Admin tidak nafikan bahawa bet yang rendah juga membolehkan anda untuk mendapat jackpot SCR888. Tapi peratusan untuk mendapatkannya adalah rendah berbanding dengan bet yang lebih besar.


Masa atau Waktu Anda Main

Setiap game slot mempunyai tempoh yang tertentu untuk sesuatu jackpot itu jatuh. Panduan ini khas untuk menangkap Random Jackpot bagi sesuatu game. Kalau dahulu Random Jackpot selalunya akan jatuh dari nilai 1000 hingga ke 3400. Namun setelah update dari SCR888 ke 918Kiss, tempoh tersebut telah sediki sebanyak bertukar dan anda perlu rajin untuk memperhatikan tempoh ini dan cuba bermain jika anda telah berada dalam tempoh tersebut. Sebagai contoh, bagi game Boyking Treasure, jackpot akan jatuh pada nilai 3000 hingga 4500. Tempoh ini selalunya selepas 2 atau 3 kali nilai random jackpot besar jatuh.

Sila ambil perhatian masa anda main game slot SCR888/918Kiss. Jika sebarang game yang anda main tidak memberikan pulangan yang memuaskan dan merugikan, sila berhenti dan cuba game yang lain. Ini dapat mengelakkan anda daripada menanggung kerugian. Semenjak beberapa bulan kebelakangan ini, admin selalu bermain pada waktu pagi dan tengah malam. Waktu ini admin rasakan adalah waktu yang terbaik untuk bermain untuk mendapat pulangan dan CUCI! Tak cuci tak dapat tidur la…


ID SCR888/918Kiss Yang Digunakan

Pada pendapat admin, ID SCR888/918Kiss tidak mempengaruhi peluang anda untuk mendapat jackpot bagi sebarang game yang anda main. Di blog admin yang dibanned sebelum ini, iaitu Kiss918my.com, admin ada menyentuh dan membuat cadangan terus kepada pembaca blog admin. Dengan tips berikut, beliau berjaya mendapat Random Jackpot hanya menggunakan ID baru. Mungkin bagi otai slot, pendapat mereka mungkin berbeza.


Terdapat beberapa lagi tips yang boleh digunapakai bagi mendapatkan jackpot SCR888, namun admin akan sambung di entri yang akan datang. Untuk pengetahuan, admin tidak dapat berkongsi tips yang terperinci kerana admin telah mendapati, sebanrang update yang kami kongsi akan membuatkan update game 918Kiss menjadi lebih tidak terduga. Ini akan menyusahkan pemain untuk memperoleh jackpot. Bagi yang berminat anda boleh join group telegram kami di mana kami akan berkongsi game-game yang membayar dan tips terbaru untuk anda ikuti dan baca.


Kalau anda berminat untuk main 918Kiss, anda boleh klik butang dibawah untuk REGISTER dan Chat degan Agent 918Kiss/SCR888 kami. Janji SELAMAT & CUCI DENGAN CEPAT. Untuk ketahui tentang lebih lanjut, anda boleh klik sini untuk laman Senarai Pemenang Kami atau klik sini untuk tengok apa customer yang komen tentang Kiss918my.









207 views0 comments
bottom of page