top of page
  • Writer's picturePoh Lee Ong

Cara Menang Minor Jackpot 918Kiss

Pelbagai cara dan teknik yang admin gunakan untuk mendapatkan sebarang jackpot 918kiss. Namun begitu, nampaknya cuma minor jackpot 918kiss je yang sangkut. Setelah meneliti teknik yang digunakan, mungkin inilah cara mudah yang boleh digunakan untuk kena minor jackpot 918kiss, agaknya lah….


Macam mana nak kena minor jackpot 918kiss?

Gunakan bet yang kecik. Bet kurang daripada RM1. Admin mencuba untuk bermain bet kurang daripada RM1! Jika anda bermain menggunakan bet kurang daripada RM1 peratusan untuk mengaut minor jackpot 918kiss adalah sangat tinggi. Ini kerana jika anda bet RM1 dan ke atas, anda akan berpeluang untuk mendapat major dan random jackpot. So, kalau nak kena minor jackpot 918Kiss, gunakan bet yang kecik je.


Tujuan admin untuk menerbitkan artikel berkaitan minor jackpot 918Kiss adalah khas bagi pemain yang mempunyai modal yang rendah. Bagi mereka yang ada modal besar untuk main game slot 918Kiss, boleh lah abaikan post ini ya.


Perhatikan nilai random jackpot game slot 918Kiss! Sila perhatikan nilai random jackpot slot yang anda main. Admin perasan setiap kali nilai random jackpot besar melebihi 5000, peluang untuk kena minor jackpot adalah sangat tinggi. Sila rujuk screeshot di bawah.

Seperti yang anda dapat lihat, minor jackpot 918Kiss jatuh di mana nilai random jackpot berada pada nilai 7000 ke atas. Jadi anda boleh bermain game slot tersebut ketika random jackpot bernilai 7000 ke atas, untuk berpeluang mendapat minor jackpot 918Kiss.

414 views0 comments
bottom of page