top of page
  • Writer's picturePoh Lee Ong

Tips Menang Jackpot 918Kiss/SCR888 Malaysia

918Kiss Malaysia
918Kiss Malaysia

Adakah wujudnya hack SCR888?


Rasanya semua pemain SCR888 pernah dihampiri oleh agen dan orang yang akan mencuba jual hack sistem SCR888. JANGAN TERPEDAYA OLEH MEREKA! Tiada perkara seperti Hack SCR888 yang wujud! Ramai yang cuba jual “Hack SCR” dengan hasrat untuk menipu anda. Saya ingin memberi amaran kepada anda semua supaya tidak download program yang mereka hantar sebab program itu jamin tidak berkesan dan anda mungkin akan terdedah kepada pencuri maklumat peribadi. (Saya bercakap dari pengalaman)


Ada masa yang tertentu jatuh lebih jackpot?

Ada ramai orang yang mempunyai tahayul bahawa ada masa tertentu apabila peluang untuk kena jackpot adalah lebih tinggi. Ini juga ialah tahayul yang tidak benar kerana peluang untuk dapatkan jackpot pada bila-bila masa adalah sama. Saya sudah terangkan tentang teknik keberangkalian, jadi untuk meningkatkan kadar pencapaian anda, anda perlu main lebih pusingan.


Lebih bonus lebih bagus ke?

Ini adalah salah satu topik yang ramai pemain telah menanya saya. Ramai yang percayai bahawa syarikat yang bagi bonus besar adalah bagus kan? SALAH!!! Pertama, kalau ada bonus yang tinggi, maksudnya agent itu ada muslihat di belakang belukar. Contohnya seperti min cuci yang amat tinggi atau kali turnover yang susah untuk dicapai.

Kedua, Ini akan menyekatkan kebebasan anda untuk cuci apabila anda mahu. Dengar kata admin, jangan diperdayai oleh bonus yang lebih! Saya rekomen anda tidak ambil bonus macam itu supaya anda boleh cuci apabila masa anda suka. (syarat bergantung kepada agen anda)


Kalau anda berminat untuk main 918Kiss, anda boleh klik butang dibawah untuk REGISTER dan Chat degan Agent 918Kiss/SCR888 kami. Janji SELAMAT & CUCI DENGAN CEPAT. Untuk ketahui tentang lebih lanjut, anda boleh klik sini untuk laman Senarai Pemenang Kami atau klik sini untuk tengok apa customer yang komen tentang Kiss918my.








42 views0 comments
bottom of page